Loading...

wolf team DirectX 8.1 hatası çözümü

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

sesim az geldi bilityorum nedeni mic kötüydü ve ben yeni mic almaya üşeniyorum :D
abone olursanız sevinirim
Slim Drivers :http://www.tamindir.com/slimdrivers/

enes batur seni copten bulduk

cs go yaz? tipi degistirme batuhan

quanaril twitter

hayvan saklambac? server ip

dengbej kazo felek

minecraft servere girmek

b?j? b?j? hdp

kahramanlar olur yurdu yasatmak icin

minecraft tablo resmi degistirme

garip is birligi cozum

Tags :

Domuz Gaming

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

berat merdan . 2017-12-17
Etkinleştirilik ztn hepsi 3 taneside ama bende gene girmiyo kardeşim oyuna
121 2 . Reply
KapTanLar TEAM . 2016-06-25
bende yok yaziyo etkin yazmiyor napmaliyim yardim edin
121 2 . Reply
Feat Cheater . 2016-02-03
bu hata çok kolay yapımı: 0xc00007b hatanın adı
121 2 . Reply
Feat Cheater . 2016-02-03
salak o wimdowns xp de var etkinleştir
121 2 . Reply
SANTOS . 2016-01-26
yok kardesim olmadı lutfen yardım et
121 2 . Reply
Berat Atalay . 2015-10-03
bir yardım lütfeeen
121 2 . Reply
Berat Atalay . 2015-10-03
bndede etkinleştir yok kardeş
121 2 . Reply
Korkmaz Mehmetali . 2015-09-06
selammillet bu hatayı bana alpemixten yapana 10.000 nakit var gerçekten
121 2 . Reply
Yunus Emre Colak . 2015-05-03
kardeşim bende etkinleştir yok tek yok yazıor o kadar yardım :(
121 2 . Reply
Burak İle Wolfteam . 2015-03-09
Allah Razı Olsun Kardeş oldu  biraz kasıyor ama idare eder bunada şükür
hep rüyamda wolfteam a girmek istiyordum
121 2 . Reply
Tunay Efsane . 2015-03-01
allah senden razı olsun hayatımı kurtardın kardeşimm
121 2 . Reply
Ahmet Birincioğlu . 2014-10-27
directx tanı arcını söyle bulcaksın: çalıştıra girceksin oraadaki bosşluğa dxdiag yazarsan bulursun kardeş
121 2 . Reply
Emirhan Göl . 2014-10-06
bende etkinleştir yok
121 2 . Reply
berkay sahin . 2014-08-31
Slm ben o baslat da directx tani arici nasil bulucam
121 2 . Reply